Postupak kupovanja

Proizvod možete naći na više načina:

1. Po kategoriji, u koju je proizvod uvršten:
Taj način možete koristiti pri kupnji proizvoda, koji je uvršten u izabranu kategoriju, ali još niste sigurni, koji ćete proizvod kupiti. S mišem izaberite željenu kategoriju i podkategoriju (ako postoji); prikazat će vam se popis svih proizvoda, uključenih u dotičnu kategoriju (podkategoriju), njihova slika i kratak opis. S mišem izaberite željeni proizvod tako, da kliknete na sliku ili naziv proizvoda. Prikazat će se opis proizvoda i njegova fotografija.

2. Pomoću brze pretrage za proizvode (upotreba tagova odnosno pretražnog niza):
Taj način izaberite kad unaprijed znate, koju ćete vrstu proizvoda kupiti odnosno kad želite kupiti točno određeni proizvod. U polje za brze pretrage upišite tag odnosno ključnu riječ, koja opisuje vrstu proizvoda odnosno naziv proizvoda i mišem kliknite ikonu lupe. Prikazat će se popis svih proizvoda, koji u nazivu sadrže ključnu riječ odnosno tag. Mišem izaberite željeni proizvod; prikazat će se opis proizvoda i njegova fotografija.

Tehnički postupak, koji vodi do sklapanja ugovora

Kad ste se odlučili za proizvod i želite ga kupiti, najprije izaberite željeni ukus (ako je to potrebno), onda pritisnite tipku crne boje »U košaricu«, koja se nalazi u okviru ispod fotografije proizvoda. Kad proizvod dodate u košaricu, pojavit će se prozor s informacijom o naručenom proizvodu.

1. PROIZVODI U KOŠARICI

Kad ste izabrali sve, što želite naručiti, kliknite na ikonu košarice u gornjem desnom uglu stranice. Na popisu u košarici naći ćete sve proizvode, koje ste izabrali. Tu možete promijeniti količinu odabranim proizvodima (klikom na "+" ili "-") ili ih odstraniti iz svoje košarice (klikom na x).

2. VAŠI PODACI

Kako biste obavili kupnju na maxximumshop.hr, ne morate se registrirati, no u primjeru registracije možete vidjeti sve svoje narudžbe.

Ako još niste registrirani, odaberite »Prijavi se« u gornjem desnom uglu stranice. Desno ispod »Novi korisnik« odaberite »Registriraj se«. Otvorit će vam se forma za registraciju. Za uspješnu registraciju treba popuniti sva obvezna polja označena zvjezdicom. Klikom na »Registriraj se« potvrđujete svoju registraciju.

Ako ste se prijavili kao korisnik, vaši podaci će se automatički prikazati u formu. Ako želite dostavu na drugu adresu, kliknite na »Želim isporuku na drugu adresu«. Upišite adresu u formu, koja vam se otvara.

U slučaju specijalnih želja, na desnoj strani je forma u kojoj nam možete ostaviti poruku.

3. KUPONI I POKLON BONOVI

Imate poklon bon ili popustni kôd? Unesite kôd u okvir i potvrdite klikom na »Potvrdi«.

4. NAČIN DOSTAVE

Dostava je moguća samo putem GLS-a.

5. NAČIN PLAĆANJA

U tom koraku izaberite način plaćanja. Izaberite jedan od navedenih načina plaćanja.

6. SAŽETAK NARUDŽBE

Provjerite jeste li zadovoljni s vašom narudžbom. Kliknite »Dovrši narudžbu« i gotovi ste – dalje je sve na nama.

Ako želite nešto promijeniti, možete to napraviti klikom na »Nastavi kupovinu«.

Narudžba je potvrđena, kad kupac primi povratno automatsko obavještenje e-mailom, da je narudžba primljena. To nije potvrda, da se proizvod nalazi u skladištu ili da je proces isporuke počeo, već samo potvrda kupcu, da je sistem primio narudžbu. U primjeru, da se proizvod ne nalazi u skladištu, pridržavamo pravo do odstupa isporuke narudžbe u dijelu, koji se nanosi na određeni proizvod u manjku. U tom primjeru kupac je obaviješten putem elektronske pošte ili telefona. Ako ste uspješno poslali narudžbu ali niste primili e-maila s potvrdom o prijemu narudžbe, molimo, da nas o tome obavijestite na e-mail adresu: orders@maxximum-shop.com.

Tehnološka sredstva, koja omogućavaju prepoznavanje i popravljanje grešaka u narudžbi pred slanjem

U svim fazama kupovanja imate mogućnost uvida u vašu košaricu za kupovinu klikom ikone košarice u gornjem desnom uglu stranice. Prikazat će se sadržaj kolica, gdje imate mogućnost popravljanja grešaka pri naručivanju – izabranom proizvodu možete promijeniti količinu ili ga odstraniti iz košarice:

  • u rubrici »Količina« možete unijeti željenu količinu klikom na + ili -
  • u rubrici »Količina« možete otkazati proizvod klikom na x

Pohrana vaših narudžba

Vašu narudžbu bilježimo u elektronskoj evidenciji primljenih narudžba. Mogućnost uvida u vašu narudžbu imate u prostorima trgovine Maxximum Shop, Parmova 51, Ljubljana, Slovenija, u okviru radnoga vremena (od ponedjeljka do petka od 9.00 do 19.00).

 

Želimo vam ugodnu kupovinu!

Ekipa Maxximum Shop